راه اندازی اولین مرکز پیش مهارتی پسرانه بالای 14 سال در یاسوج

همزمان با سومین روز هفته بهزیستی، مرکز روزانه پیش مهارتی و پیش حرفه ای پسرانه بالای ۱۴ سال (مرکز امید مادر) با حضور مسئولین استانی ، مدیرکل و مسئولین اداره کل بهزیستی استان در یاسوج افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان / همزمان با سومین روز هفته بهزیستی، مرکز روزانه پیش مهارتی و پیش حرفه ای پسرانه بالای ۱۴ سال  (مرکز امید مادر) با حضور مسئولین استانی ، مدیرکل و مسئولین اداره کل بهزیستی استان  در یاسوج افتتاح گردید.

مدیرکل بهزیستی استان در آئین این افتتاحیه گفت این مرکز در فضایی به مساحت 300 متر مربع به بهره برداری رسید.

دامیار با اشاره به رویکرد بهزیستی مبنی بر تکمیل آموزش‌ها و حمایت از مددجویان گفت این مرکز اولین مرکز مهارتی پسران بالای ۱۴ سال در یاسوج  با ظرفیت 50 نفر است که هدف اصلی از ایجاد اینگونه مراکز حمایت روانی و اجتماعی از جامعه هدف برای سازگاری با آسیب‌ها، ارائه خدمات آموزشی و آموزش در زمینه مهارتهای  زندگی و خدمات گفتار درمانی ،کاردرمانی و... می باشد و این عزیزان را برای کار در مراکز کارگاهی آماده می کنند.

ایشان گفتند : همراهی و فعال کردن خانواده های افراد دارای معلولیت در امر آموزش ورشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه توانخواهان یکی دیگر از اهداف مهم تأسیس اینگونه مراکز می باشد.

آقای هاشمی ،معاون سیاسی وامنیتی استانداری نیز در این مراسم با قدردانی  از تلا شها  و خدمات بی منت مجموعه   بهزیستی  با هدف  افزایش رفاه افراد دارای معلولیت گفت :  خدمت به  افراد دارای معلولیت موجب افتخار است و هیچ خدمتی بالاتر از این در جامعه وجود ندارد.

کد خبر 112791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد